johannalinden

Alla inlägg under september 2011

Av johanna lindén - 30 september 2011 20:27

Mina nya skor :) inviger dom imon :) va tycks?

 

       

Av johanna lindén - 30 september 2011 20:21

Igår fick vi se henne. Här e lilla Filippa 2 dagar :) värdens söta

 

 

 

Av johanna lindén - 28 september 2011 22:37

Hej..

Mkt har hänt sen jag skrev sist :) nu ska ni få veta :)

I måndags va jag med Sara i stan åt suchi och shoppa? ja lite  handla jag. köpte schampo av syster bla.. På kvällen fika vi på glass och då kom nicole med :)


Tisdag :) bästa dagen denna vecka :) den 27 september 2011 blev jag moster till värdens sötaste Filippa :) STOLT :)

På kvällen va det mary kay party hos sara, ja köpte en ansikts rengörings tvål :) funderar på köpa ett puder oxå?


Onsdag.. Ja va ska ja säga om idag?? jag sitter på jobb just nu, jobbar 27 timmar i rad ida :/ blää. Hemma imon vid 10, på det igen 15.45-22 , fan va det e härligt med jobb..ha,ha...


Nu längtar jag enormt till fredag, sen till lördag :)


  

Konstigt folk på stan :)  

Min goding :) haha      

Söta Filippa <3 

   Johanna

Av johanna lindén - 25 september 2011 23:56

Hej!

Sitter på jobb. Kan ej sova som vanligt då. Har ca 10 timmar kvar att jobba på min 40 timmars arbets helg :/ fyy vilket liv man har. Det värsta är att jag har en vecka på 52 timmar att jobba som kommer nu efter denna helg. Det värsta är och att jag börjat andvända ordet DET VÄRSTA i typ allt jag säger, sjukt...

Imon är  jag ledig efter 10, sen på det på tisdag igen..


Har dock lite att se fram imot i veckan :)

Tis: Fika hos sara på kvällen.

Lördag: Babyshower och Reuinen med simmningen :) kommer bli riktigt skoj...

 

Hur jag ska klämma in träning denna vecka, blir en gåta ??:/ måndag är given iaf, kanske torsdag efter natt jobb? får se....

 

Johanna

Av johanna lindén - 22 september 2011 22:59

Snälla hjälp ska ha nya träningsskor :) vilka e snyggast????

 

 

Johanna

Av johanna lindén - 22 september 2011 10:51

En ledig dag. Vad händer då? jo Plugg, tvätt och träningg tror jag..


 

Dags att sätta igång :(

Johanna

Av johanna lindén - 20 september 2011 20:15

Trött tröttare tröttast :/ när ska man ha tid att sova i sitt liv? när du blir 65? ohhh trött jag är, jobbar för mkt + skolan orkar snart inte :/TRÖTT...


Idag på jobb, jobba jag över 3timmar för att agera låssmed :) haha ganska skoj att ha det som annsvar.. Ska man skola om?? haha..

Imon jobbar jag 13-22, torsdag e jag ledig :) då ska det pluggas , tvättas , simma? och kanske bio? äta ute???? Sen väntas det 40 timmars arbetshelg :/ uch..


Iaf i lördags hade jag kräftis hemma hos mig :) blev lyckat :) min kantarel paj blev sååå god :) mmm love skaldjur :)


   Johanna

Av johanna lindén - 16 september 2011 12:16

Då är det strax helg för mig om sisådär 46 minuter :) ohh vad jag längtar..

Ska hem vila lite sen ner till maxi handla lite till imon, ska ha kräftskiva :) gott...


  Johanna 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards