johannalinden

Alla inlägg under december 2011

Av johanna lindén - 31 december 2011 13:34

Japp då har snart hela 2011´s år färdigt. Bästa med detta året är att jag blivit MOSTER :) sämsta vet jag inte..

I år firar jag nyår m min underbara Sara :) mys, ska snart hoppa i duschen sen måla naglarna. Får uppdatera mer en annan dag, min data e så seg :/ blää...

GOTT NYTT ÅR PÅ ER "ALLA" SOM LÄSER HÄR

 

 

Av johanna lindén - 21 december 2011 22:02

Jag tror nog att ja kan va värdens tröttaste och påsigaste och dåligaste hy människan, lever på knäcke och choklad mkt bra kombo not.. Blir dåligt när ja jobbar för mkt :( behöver nån att dela hyra med eller något nytt :)? haha..

Sitter på jobb och tror ja har gjort över halva veckans timmar? hm  tror det iaf.

Är ledig jul och nyår iaf :) inte för jag bryr mig skulle kunna jobba båda helgerna, men men..

Nä nog om jobb, gonatt...

 

    

 

Av johanna lindén - 19 december 2011 19:27

Så skönt att det är måndag. Har varit ledig idag efter en jobbigt jobbe helg som bestod av ca 40 timmars jobb och ca 6h sömn på hela helgen. Nu är jag ledig jul och nyår men först ska det jobbas denna vecka ochså, inte mindre än 72 timmar.

 I Torsdags så klara jag provet somja varit nervös över att inte fixa, men det gjorde jag :)

På fredagen frukost fika jag med nathalie, fick julgodis och ett kort till mig och iris :) fina vännen du är <3 E

Efter det blev det besiktia bilen, och det gick igenom sååå skönt, nu rullar den ett år till :) Efter det blev det jobb helg...

Ida va jag hemma hos Marzena med Emelie och mös m Frank & Filippa söta små bebisar :)

Nu sitter jag framför tv och bara slappar, hoppa träningen ida e trött och hade ingen motevation alls, men imon blir det iaf :)

 

G

Av johanna lindén - 15 december 2011 22:03

Yes jag fick g idag på mitt muntliga så nu e jag ytligare en bit på vägen :)

Efter provet körde jag till Svedala för mys och mat och mys    och fika :) Avslutade kvällen m du är vad du äter, där Emma igelström va med i, intressant :) Nä nu ska ja se tv innan jag ska sova..Natti!!


 

Av johanna lindén - 13 december 2011 19:54

Plugg plugg och åter plugg, nu e de bara 2 dagar kvar sen ska de provas. Uch hatar det. Blir iaf människa i 2 veckor sen innan nästa kurs startar. Imon jobbar jag 13-22 vi har möte, kommer bli julgodis och glögg, fan de e svårt att hålla vikten under jul-tid. På fredag ska j träffa Nathalie :) äntligen, efter de ska bilen besiktigas hoppas verkligen den går igenom. Efter de väntas de massor jobb i helgen :/ uch. Nä nu ska ja dyka ner i böckerna igen :/ sååååå tråkigt... Johanna

Av johanna lindén - 10 december 2011 16:32

      



Av johanna lindén - 7 december 2011 10:09

Tråkigaste dagen denna vecka. För jag jobbar 2 pass så blir det en tråkig dag, inte sova i min säng ohh det suger, men penr måste man ju ha.

Sitter och dricker mitt morgonkaffe utan mjölk ida, ingen hemma. Ska köra och träna cirkelfys 11.30 Kul :) hade en satans träningsverk efter det passet i förra veckan, hoppas på samma igen då :)

Om en vecka och en dag ska ja göra muntligt prov :/ har inte pluggat mkt så ,måste måste sitta m bökerna i helgen och resten av veckan och nästa vecka, men det e tråkigtoch omotiverat. blää..

Fick en unerbar bild nu på morgonkvisten av min vän Linda :) hon har fått en liten flicka ELLLA :) jag som gissa på påg, men men.. GRATTIS IGEN till dig iaf :)


Nä nu ska det vattnas blommer och vika tvätt innan träning!


Bjuder på en bild från i fredagas på julmiddagen med jobb :)  

Elvis och jag :)   

Av johanna lindén - 3 december 2011 16:11

Lite nytt till mig själv  :)


          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards