johannalinden

Alla inlägg under juni 2012

Av johanna lindén - 12 juni 2012 18:36

Idag har jag kört 2 pass träning, började med skivstång  timme och nu ikväll blev det en löp runda på 3,1 ca km  :)

Här vilar jag mig i gräset efter löpningen :)


     


Nu är det slut på lång ledigt på ett tag från jobb, men har ju semester om 45 dagar tror jag att det va kvar :)

Så imon är det tillbax till jobb 13,30-22, bläää..

aja sånt e livet!



Av johanna lindén - 8 juni 2012 10:54

Då var det fredag och dags för lite ledighet :) jag är ledig Fre,lör,sön,mån och tisdag :) fast ida har jag plugg dag så e ju inte helt ledig.

Har iaf varit ganska flitig med träningen denna vecka än så länge :) två löp pass och ett styrkepass, det e helt ok ju. Idag blir det plugg och tränings dag, annars inget bestämt än iaf. Imon ska ja eller vi till David och Emelie på kalas :) Söndag vet ej? Måndag ska ja få mitt hår fixat och tisdag blir nog en plugg dag, såå har att göra på mina fri dagar :)

Nä nu ska ja börja så ja kan bli klar ida :)


Plockade blommer till grupprumet en dag på jobb :) fina va?:)

   

Av johanna lindén - 3 juni 2012 10:45

Onsdag till Torsdag Va jag i Falsterbo med jobb, Hade APT och Fick även prova på Skratt Yoga :) vi fick även god mat :) Hade en / dags mys med mina arbetskoleger...


   

     

Meny

Ox kind

Långa

Äpple

Av johanna lindén - 2 juni 2012 14:30

I Torsdags var jag hemma hos Nicole, vi åt räkor ost och prata strunt :)


       

Av johanna lindén - 1 juni 2012 10:11

Så då var man hemma från Egypten. Har uppdaterat väldigt dåligt på senaste tiden men har inte hunnit med helt enkelt.

Egypten var iaf bra, finna stränder och fint vatten, vi va även ute på en snorkel tur och titta på fina fiskar :) Ger hurghada ett lite sämre betyg än sharm el sheikh, går inta att jämföra snorklingen, men vill man ha vita stränder är hurghada bra :)

Här kommer nån bild från resan, har inte så många då sara har fler på sin data som jag ska få sen :)


     


 


Jag lovar att detta är den sjukaste FISK jag sett

   


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards