johannalinden

Alla inlägg under november 2011

Av johanna lindén - 29 november 2011 10:04

Har pyntat lite här hemma :) va tycker ni om min söta julgran??? :)


       

Av johanna lindén - 28 november 2011 21:16

Som jag önskar mig :) Bild ett, spinnigskor. Bild 2 cykel från bilteama, villl inte ha en dyr cykel då dom snor den. Bild 3 servise från ikea Arv heter den, finns i 18 set att köpa :)        

Av johanna lindén - 28 november 2011 20:59

Helgen va nu äntlifen över igår :) jobba hela 77 timmar förra veckan, men nu e det en ny vecka som e mkt roligare än förra.. Avslutade söndagskväll m jobb i strömavbrott, det va inte det lättaste att jobba i mörker kan ja säga. Jag och Anna va sekuder från att få sitta fast hela natten? i en hiss, men vi hade tur..

På vägen hem fick jag en stor jävla froigolitbit flygaes ragt i emot min bil, så klart blev det bucklor i bilen :/ ttråkigt. och ja blev skrämd för livet :/ uch!

En spännande helg va??? :)  

Av johanna lindén - 23 november 2011 22:53

En ipad vit så klart :) En spå tant :) haha nä men vill spå mig :) En ansiktsbehandling :) Presentkort på byggmax så jag kan få nytt golv köket :) Och presentkort på stadium :)

Det e va jag kan komma på just nu :)


          

   

Av johanna lindén - 22 november 2011 11:03

Yes ida ska jag träna :) har inte gjort det på över en vecka, men nu skiter ja i hals/näsa, blir inte bra av att vara hemma ändå..

Jobbar kvällen idag oxå, skönt..

Imon jobbar jag 7-13.30 + 16-10 på extra jobb blir 24 timmars pass, bläää...

Nä nu ska ja dricka upp kaffet, sen träning :)


   

Av johanna lindén - 20 november 2011 19:19

Hej hopp!

Helgen är över :/ går alltid fort när man e ledig.. Nu e det iaf slut på det roliga börjar natt jobb om ca 2,5 timme, vill inte :/ imon ska ja iaf försöka gå till träningen så trött på min hals :/ har hostat i en vecka och 1 dag nu...


Avslutade min helg med Sara på Entré :) blev middag och bio mys <3


   

Av johanna lindén - 20 november 2011 19:05

Yes efetr lite trix så va kronan uppe, nu ska bara sladden döljas oxå, men de e lätt gjort. Kan ju säga som så att det va lite jobb m den där kronan, men bra blev det :)

vad tycks?


        

Av johanna lindén - 17 november 2011 17:15

Redan torsdag, shit va tiden går..

 Har bara jobbat i veckan,ätit och sovit. Har inte tränat en ända gång pga av min hals, helt sjukt..


Ida eller ikväll ska ja iväg på heminrednings party m Nicole, skulle gå på ljusparty iad ochså men det har ja varit på förr så ida blir det inredning :) ska snart köra till Nicole för följe :) väntar på naglarna ska torka bara..


Imon e jag ledig för plugg dag 9 timmar :) jejjj eller inte, hade nog hellre jobbat... Nu e det dock inte lång tid kvar på denna kursen :/ hoppas jag hinner?


Ha det bra!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards